کد مطلب: 245807
از ۵ ماه پيش کمرم آسيب ديده؛
حسيني: با اين ۳ مدال کارم سخت‌تر شده/ براي رسيدن به طلاي آسيا مسير آساني نداشتم
تاریخ انتشار : 1401/07/23 12:13:10
نمایش : 678
بانوي طلايي کشورمان در رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني آسيا گفت: براي رسيدن به اين عنوان و تاريخ‌سازي کار آساني نداشتم.

به گزارش هفت چشمه و به نقل از روابط‌عمومي فدراسيون وزنه‌برداري، الهام حسيني درباره کسب سه مدال طلا در رقابت‌هاي قهرماني آسيا گفت: از روز اول که وزنه‌برداري را شروع کردم هدفم اين بود که روي سکو قرار بگيرم و افزايش رکورد داشته باشم. مسير آساني نبوده و نيست و با آسيب‌ديدگي، درد و رنج همراه است که سرعت را کم و گاهي اوقات ورزشکار را متوقف مي‌کند. اين کار روحيه بالايي مي‌طلبد و  هميشه بايد انگيزه داشته باشي و نااميد نشوي. در اين راه اولين فرد خودت هستي که بايد به خودت روحيه بدهي.

وي ادامه داد: از همه افراد و مربياني که در اين مدت از من حمايت کردند، تشکر مي‌کنم. در هر مسابقه‌اي که حضور يافتم تجربه به دست آوردم و اين تجربه‌ها در مسابقات قهرماني آسيا به کمکم آمد. مسابقه آساني نبود و در شروع رقابت يک‌ضرب خيلي شرايط پايداري نداشتم اما در حرکت سوم جبران شد.
 
حسيني عنوان کرد: از ۵ ماه پيش کمرم آسيب ديده و با توجه به حضور در بازي‌هاي کشورهاي اسلامي در قونيه، زماني براي ريکاوري نداشتم. بعد از بازگشت از قونيه کرونا گرفتم و آنطور که بايد، نتوانستم تمرين کنم. با اين حال تجربه‌هاي قبلي و دعاي خير پدر و مادرم و انرژي دوستانم به کمکم آمدند تا عملکرد خوبي داشته باشم.
 
بانوي طلايي وزنه‌برداري ايران اظهار داشت: کارم سخت‌تر شده تا خودم را به مسابقات جهاني و المپيک برسانم چرا که هم‌اکنون توقع از من بيشتر شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg